KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 28 februari 2012

Kläder




Okej, vad skall jag ha på mig i Dubai? Jag har inga sommar kläder som passar mig!!!!

Får väl gå på kupan eller ngt....:-(

Har inte lust att köpa massa nytt.

Är just nu ensam hemma med Tom, Elsie ännu vid farmor...har haft Annika här i två nätter...skönt. Gillar inte att vara ensam.

Var förbi våran tomt idag....det var väldigt fint där. Hörde havet och man ser det jätte mkt från tomten. Men vi kommer nog att sälja.....fan alltså. Kommer säkert ångra oss. Vet inte vad jag vill!!!!!!! Nytt eller gammalt? Stefan får bestämma :-)

Bilden är inte rättvis....man ser mkt mer.

1 kommentar:

  1. Åhhh vad mysigt!
    Då måste uppdatera om hur ni gör. :)

    SvaraRadera