KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 27 februari 2012

Ipad

Så nu har jag köpt en Ipad, hoppas nu den kommer på posten :-) Alltid lite riskfyllt att köpa på Blocket. Men jag har bara betalt 1000kr, resten får han när jag får Ipaden.

Riktigt bra pris. 4000kr Helt ny. 3G 32gb och wifi. Iaffär 6500kr

Har precis tagit en promenad, gick rätt bra fortfarande lite ont.
Pratade med jobbet idag....jag är nog lite skadad, men jag saknar att jobba. Så nu hoppas jag det blir något pass framöver. En helg hit och dit funkar hur bra som helst.

Skall strax åka och lämna Elsie till farmor, hon skall vara där ute ett par dagar. Stefan är ju borta hela veckan, så det kan vara lite skönt att få lite hjälp då.

Lchf då?!?!?!? Ja vad skall man säga....det händer inte mkt, dock ett par cm runt midjan har försvunnit, om jag inte mätt fel...annars står det still. JÄVLA SATANS SKIT!!

Tänkte om jag skulle testa att utesluta all grädde och nötter en vecka, för att se om det hjälper....eller minska portionerna..jag kanske äter för mkt helt enkelt.

Näe dags att åka.....

3 kommentarer:

  1. LCHFdieten rättar sig efter hur din kropp behöver väga "just nu". Är man underviktig och börjar med LCHF så kan man gå upp i vikt tills kroppen hittar sin balans, och tvärt om. Och det betyder att du kanske inte ska gå ner i vikt just precis nu, utan kanske vänta ett par månader. Lyssna på kroppen, inte på hjärnan. Den behöver all kraft den kan få.

    SvaraRadera
  2. Näe visst kan det vara så...tyvärr. Jag trivs jätte bra med LCHF och kommer leva efter det...men som sagt, känns trist när det inte händer ngt. Jag har över 10kg för mkt och det är ganksa mkt i lchf sammanhang. Men det kan ju även vara så att så länge jag ammar så står vågen still.

    SvaraRadera
  3. Wohooooooo!!!
    Nu kan du blogga en massa!
    Uppdateringar hela tiden. :D

    SvaraRadera