KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 3 februari 2012

Lchf shopping


Har handlat på LCHFbutiken för över 600kr, och det vart typ 5saker!!! INTE BILLIGT!!!
Men vill iallfall testa en gång..om det är bra saker.

Idag har vi varit vid syster hela dagen. Bakat och ätit pizza...jag åt bara det som var på :-)

Tom har varit på ganska bra humör...Elsie har suttit vid datorn...hon kan sitta en hel dag om man inte sätter en gräns.

Imorrn dop...gahaaa inte kul då man inte har ett jävla skit att sätta på sig! Får väl klä mig svart...det enda man inte ser gigantisk ut i. BITTER!!!

Tom sover, hoppas till typ 5 :-) Skall väl lägga mig jag också. Brrrr det är kallt idag...-12. Om ändå Stefan kunde säga att vi skall boka Dubai....vi behöver lite semester hela familjen.

Nu säger jag.....Goooo kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar