KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 23 februari 2012

Hinner inte.....


Jag hinner inte med,,,dagarna går så fort. Redan fredag imorgon.
Idag har vi äntligen bokat en resa. Blir en tripp till härliga Dubai, ett resmål till att checka av från listan.

Skall bo på Mövenpick, vid havet och palmöarna. Underbart.
Vi valde till halvpension,,,man är ju småbarnsföräldrer, bekvämt skall det vara.
Gymkläderna skall med, hoppas jag hinner gå ner några kilon innan vi åker. Annars går det sisådär med LCHF, jag kör strikt, men har nu bara gått ner 1 ynka jävla kilo!!! Men hoppas det går lite fortare nu när jag kommit igång med träningen. Har köpt 1årskort på F&S nu.

Tom har äntligen blivit tyst, stackarn har ont i magen...kankse har mjölkallergi. Hoppas verkligen han växer ifrån det....

Nu duschen, imorrn skall vi fixa pass till Tompa ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar