KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 5 februari 2012

New York New York


Längtar ihjäl mig till denna underbara stad.....har idag sett det sista avsnittet av Sex and the city, igen :-) Älskar den serien....älskar allt som har men den att göra....är lite frälst. Carries liv....vilken saga :-)

"I like my money right where I can see it: hanging in my closet" Stämmer lite på mig...finns lite guldkorn som jag längtar tills att få klä mig i igen.

Helgen slut igen....går så fort. Har varit en bra helg. Dopet var så fint....alla dessa underbara kakor som låg där så fint....och jag klarade mig väldigt bra. Suget fanns inte där, men jag var hungrig och det var inte så bra...då vill man bara äta. Hade som tur var lite nötter med mig.

Imorrn måndag, inga planer. Men jag måste bestämma mig om jag skall ta en tripp till Sthlm, ons, tors? Får se...lite feg att åka iväg med Tom.

Nu skall jag se lite på tv...sen sängen.

Just ja! Liten skorstensbrand hemma idag...slog eld upp i taket, från kakelugnen..vi blev lite rädda och Elsie blev ledsen, men brandkåren kom och allt gick bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar