KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 2 februari 2012

Säg det med fina ord


Har länge vart lite trött på alla som har väggord, men nu tror jag minsann jag fallit dit....lite sent kanske..men vi har bytt sovrum och jag har en stor tom vägg. Tror det skulle vara fint med något där...sen kan man ta bort det när man tröttnat :-) Behöver inte måla om eller ngt.

Tom ligger i sin säng, hoppas han somnar snart...han har precis dagit i sig ca 70ml. Jisses, tror jag det att han inte nöjer sig med min mjölk.

Imorrn fredag och vi tänkte åka till Bläsungs och hjälpa syster inför Lillys dop på lördag. Lilla stumpan...som inte är så liten längre <3

Elsie, måste skryta lite, för hon är helt otrolig..kan hela alfabetet, kan plus och minus..och hon kan läsa. Stolt man är.

Stefan...ja han är jätte duktig på att köra lastbil...hihi.
Jag? Hmmmm känner mig inte så duktig på ngt....jo på LCHF. Fasen va kul att jobba som dietist.

Nu blir det tv häng

Trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar