KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 4 maj 2012

1år sedan......

För ett år sedan såg vi Toms hjärta slå för första gången. Total lycka och ännu en gång hade vi lyckats med IVF/ICSI.

Samma dag tatuerade även Stefan in mitt namn på sitt ringfinger:-)

Jag skriver 5 årsdagbok, något jag varmt kan rekommendera.


Idag har vi målat golvet en gång till, men FAN alltså, det verkar ju lossna bara man tar med nageln, och det som skulle vara en så bra färg. Kostade över 600spänn.....vi har slipat och gjort precis som dom sa, varför blir det då så?????? SKIT TRIST!!! Jaja, slutar väl med att vi får slänga in en heltäcknings matta..... vilket inte gör så mkt, det är sjukt snyggt. En rya liknande.

Imorrn är det dags för mig att gå på fest!!! Iiiiiiiiiii är fan nervös, kom faktiskt i en kjol jag tänkte ha på mig, dock lite tajt, kommer säkert spräcka den....;.)

Min kvälls outfit blir nog, en svart hög kjol, med svart/beige silkig top, till det mina nya beigea skor eller....så blir det mina svarta YSL. Vet inte riktigt.


Till det blir det knallrött nagellack....RÖTT O BEIGE tycker jag är så fint.

Nu är det dags att ta en dusch.....imorgon bitti blir det gympa.


Någon som vet vart man kan köpa billiga Celsius??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar