KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 28 maj 2012

Stevia

Var och handlade på Willys idag och tänkte köpa nya saften från Fun light, dom har ju släppt den med stevia. En fanns det kvar, hyllorna var tomma...börjar folk fatta att man inte skall ha socker!!

Iallafall så köpte jag den sista, har dock inte prövat den ännu, hoppas verkligen det blir mer av Stevia i olika produkter....om man nu måste ha ngt sött. Det bästa är ju att låta bli, för det triggar ju bara sötsuget...vilket jag märker väldigt fort.

Har varit på pulsmedel vid 16, nu är Stefan på möte vid skolan...Elsie vill att jag skall lägga Tom, så vi kan spela spel.

Jag är trött, ont i skallen och allmänt seg....varför är jag yr i huvudet? Ofta när jag ställer mig upp, så snurrar allt.
Hmmm varför?

Nu skall jag Tom i säng....hoppas han sover lika bra inatt, vi gick upp 0845.




4 kommentarer:

  1. det verkar som du inte äter tillräckligt och därav får du blodsockerfall

    SvaraRadera
  2. Har faktiskt funderat på det med..... Men jag äter frukost, lunch, middag, ibland ngt litet mellis. Äter dock mindre portioner då jag ännu vill ner mer i vikt..

    SvaraRadera
  3. brukar du få blodsockerfall på regelbundna tider? såsom speciellt kvällar eller mitt på dagen? för isf kan du kanske försöka lägga ett av matmålen i lit större portion. eftersom du tränar ganska mycket (?) så behöver kroppen mycket energi. så ta det lugnt med dem där extra kilona du vill bli av med, var rädd om dig.

    SvaraRadera
  4. Det har du rätt i....har nog mest på kvällen. Får testa att äta lite mer när jag tränar.....tack för tipset

    SvaraRadera