KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 13 maj 2012

TODAY

Fan vad jag varit duktig idag....haft massa energi, måste ju vara LCHF :-) Har klippt hela gräsmattan, utan paus, sedan möblerat om, fixat med datorrummet, tvättat....sen en lång promenad till stan på över 1tim för att hämta bilen.

Sen lagade Stefan jättegod korvgryta, jag har hittat en korv på 86%kött, från ICA, deras kabanoss, tror jag det var, men tyvärr lite skit iden iallafall, men gott blev det....sen vart det ett skönt bad, lite skrubb och sen lite brun utan sol,,,,för fy fan vad jag är blek....

Nu har jag fixat lite till i datorrummet och det börjar bli riktigt bra (förutom golvet) satt upp hissgardiner, och lite små pill.....nu hoppas jag hitta en fin tavla som kommer passa in. Ev köpa en stor sjysst klocka.

Nu väntar jag på BB...undrar vem som åker ikväll. Tycker Vobban kan lämna huset.

Hoppas alla haft en bra helg, det har jag haft.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar