KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 24 maj 2012

LYX VÄSKA!

Fan alltså jag blir aldrig uppropad på mix megapol, vill ju vinna en dyr väska.....som en del vet har jag ju ett sparkonto som jag har döpt till Mulberry, jag skulle köpa mig en fin väska när jag gått ner alla mina kilon och inte längre använder skötväskan.....men men men....nu vet jag inte om jag vill lägga pengar på en dyr väska....vill ju resa till Australien nästa år. Man kan inte få allt... :-)

Nu har jag kommit hem efter PW, gick inte så bra, ont i magen. Nu tar jag en celsius och mår lite bättre, vilken kick man får av denna dryck. Tänkte städa ur bilen...om Tom tillåter. Hoppas inte....hihi.

Jag är vin och grillsugen....vill ha fest snart..





Lägger upp lite fina bilder på väskor jag vill ha

2 kommentarer:

  1. Underbara väskor! Du har kämpat på så bra, jag tycker du ska unna dig en. Det är ju en investering! :)
    Australien hinner du spara till det är ju långt kvar till nästa år!

    Kram

    SvaraRadera