KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 20 maj 2012

Söndag

Kurr kurr, lite trött på att vara hungrig, skulle inte magsäcken krympa.?.?? Dagarna går bra, men kvällarna är värsst.

Bröllop börjar närma sig, och jag skall komma i klänningen tills dess...har funderat på om jag skall börja jogga lite lätt....kan inte skada...hoppas jag. Behöver intervall träna lite mer, det tror jag hjälper mig med dom sista kilona

Snart Big brother. Hoppas Marcelo åker ikväll.

Imorrn blir det kanske att rensa garderoben, damma och fixa. Plocka bort, plocka fram.

På tisdag skall Tom döpas. Lilla hjärtat är 5 månader, tror minsann han kommer bli rödhårig!!! Eller så försvinner det, jag var lite rödhårig närjag var liten, kille och rödhårig....inte lätt alla gånger.

Hmmm undrar om jag skall äta ngt liiiitet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar