KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 6 juni 2012

63.4

Nu är jag inte långt borta från mitt mål, så himla glad och nöjd. Hoppas nu att jag håller min vikt. Det är ju fördel med LCHF att man håller vikten, samtidigt som man äter gott.

Har idag sett Kungen och Silvia i Almedalen...ser precis ut som på tv. Sen vart det fika på Leva....ååå vad det är mysigt där...dock inget LCHF fika.  Sa till en som jobbar där att det får nu ju fixa.... och jag är inte den enda som vill ha det.

Sen vart det grillning, fläskfile & ugnsgrillade grönsaker. Till det fetaost crème, halloumi.

Nu är det snart dags för Greys... sista för säsongen. Snyft ingen med Dr Dreamy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar