KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 3 juni 2012

Hua hua hua

Igår mådde jag inte bra, så bakis!!! Det var många år sedan jag var så dålig.....vilken ångest.
Hade jätte trevligt på Etage, men fy vad det var lugnt, synd när det var Black Buisness som spelade. Dom är ju så himla duktiga.

Så vi gick vidare till munken, där jag spenderade kvällen på Vinylens dansgolv....jisses vad jag dansade, när spriten kommer in, då går vettet ur...

Väl hemma, ingen aning om vad klockan var...så däckade jag.

Igår var det även grannfest, vilket inte jag var så pigg på, tyvärr, hade ju verkligen sett framemot det. Men då vart det Stefans tur istället att festa....nu ligger han i soffan.

Jag har tagit en PW, skönt. Imorrn tänkte jag testa periodisk fasta.

Nu blir det lite fix, har ju målat om i serveringsgången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar