KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 6 juni 2012

Dag 3

Nu är målet nära, 1kg kvar :-) Är det fastan som satt fart, eller är det kokosfett. Har ju tagit det i kaffet varje dag.

Kokosfett och kokosolja är samma sak, kokosfett är i fast form. Det smälter kring 24grader. Jag har köpt mina på LCHFBUTIKEN.se och igår kväll vart det en stor beställning på bodystore.com där valde jag märket Cocosa Pure utan smak, köpte även Holistic eko med smak.
Sen vart det hasselnötsmjöl,sukrin melis, mandelmjöl,lavkarbobröd läste om det brödet på Magdalena Graafs blogg. Sen lite choklad och Kokoschips.

Sen har jag försökt läsa mig till om man behöver xtra protein när man kör LCHF, och tränar en del...vilket en del tycker är bra andra inte, man får ju i sig allt man behöver när man äter enligt LCHF. Men jag tänkte va fan jag köper och testar lite...då jag även kommer köra periodis fasta ibland så är det bra att sista målet innehåller mkt långsamma proteiner. Kasein/vassle. Samt att jag vill bygga mer muskler.

Så iallfall så köpte jag Whey Class + stevia med smak av hallon och choklad.


GRATTIS SVERIGE idag är det din dag. Skall ev ner på stan och se Kungen och Drottningen, har ju aldrig sett dom live :-)


Nu skall jag göra lite mera musli och göra en ny nyttig gröt till Elsie, får se om hon gillar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar