KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 17 juni 2012

Man undrar ju

räknas man inte med, bara för att man är mammaledig, eller är det ngt annat? Hade ju varit trevligt om man fick en förfrågan iallafall......utfrysning eller? 

Trodde vi var vuxna människor.....annat trams tillhör ju snorungar!

Sen är det väl så att jag kanske inbillar mig?!?!

Men det är ju inte första gången!! FACE IT!!!!

SÖNDAG!!!

Idag blir det att åka på kalas, handla hyllor till köket, och måla. Nu har vi kommit fram till vart dom skall sitta iallfall. Kommer nog bli bra.

Hoppas på sol och värme, trött på kylan. Vill bli brun! Lagom brun :-) Glöm inte solkräm! 

Rynkor och cancer vill jag inte ha!

Näe nu skall jag inte vara bitter :-)

Tjing!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar