KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 7 juni 2012

Ingen rubrik

Om jag inte har något direkt planerat en dag...så blir jag rastlös, går hemma och pular lite....känns som man inte gör ngt vettigt. Jag måste ha tagit en promenad eller veta att jag skall träna, då känner jag mig nöjd.

Idag har jag inte tagit någon PW, ännu....vilket jag inte skall ha dåligt samvete för, då det är bra att ha en vilodag med....eller?

På friskis har dom tagit bort massa pass, för att det är sommar, vilket är lite synd då det är svårt att få till gympa 3ggr veckan. Så än så länge har jag inte varit på ngt pass denna vecka vilket jag inte gillar. Springa hemma då?? Ja jag får ju inte göra det ännu....men jag testade lite häromdan och det känns så bra, vill ut och testa 5km snart!!!

Imorrn kommer en av mina bästa vänner. Emma...oj vad jag saknar henne. Vilka galna minnen vi har.
Så helgen blir det mys och vin.

Kanske skall passa på att gå ut och äta.....Surfers var väldigt länge sen.

Tom har varit grinig idag, Elsie feber....igen. Hon är väldigt sällan är sjuk. SÅ jag blir orolig med en gång.

MQ MQ MQ startar sin stora sommare rea idag.....och jag borde ju vara där. Men jag kanske tar en tripp i morrn, för då är det ju studenten med, kul att se.

Näe nu skall jag nog ta en kopp kaffe med kokosfett, med smak. Det var riktigt smarrigt, känns som man får en kaka till kaffet :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar