KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

lördag 1 januari 2011

20110101














Jaha då var det 2011!

Gårdagen var mkt trevlig i Roma. Vi spelade TP åt god mat och kl 0330 var jag hemma. Stefan var kvar i Roma med Elsie. Skönt, jag fick sovmorgon och kl 10 gick jag upp. La mig i soffan och satt på New Moon. Runt 13 kom Annika och Sebbe med Max käk. Sen har jag ätit cheescake 2ggr idag...och jag lär ta en bit till sen.

Det är snö storm ute, det yrar och man skall vara glad att man inte behöver åka någonstans. Vi har precis ätit nudlar och currykyckling med mango chatney sås. JÄTTEGOTT!

Imorrn har vi inget planerat, hoppas på fint väder så man kan ta en promendag, kanske åka lite skridskor med Elsie.

Nu blir det soffan och ev en dusch. Om jag orkar.

Nyårslöfte???? Njaaa inte kommit på ngt, skulle kunn säga, äta mindre godis, träna mer och vara mer positiv...meeeen jag kommer ända bara bryta dom. Så jag tänker inte ha några löfte. Tänker dock försöka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar