KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

lördag 15 januari 2011

20110115







Jaha lördag igen, har precis tagit mig en blåbärs smootie och en knäckis. Skall snart på gympa, skall bli kul. Var på detta pass i lördags och tyckte det var riktigt bra. Sms syrran med, får se om hon orkar pallra sig med....börjar bli lite lat...hehe. Men det är bra att ta det lite lungt, lyssna på kroppen. Åååå vad jag läntar tills jag blir moster...tror jag kommer kidnappa deras bebis. Kommer bli söt som socker...Marlene var ju otroligt söt som bebis....jaaa, nu med så klart.
När jag kommer hem skall jag baka bröd, har hittat ett jätte bra recept, utan socker eller mjöl. Nötter, goji, keso, ägg, låter gott.
Sen kl 15 blir det Mary Kay. Syrran kommer ta med sig Buzz. Hoppas det kommer lite brudar. Sen skulle det vara kul att ta en sväng på munken, var länge sen man var ute.
Åååå vad jag vill ha Elin Klings kläder som hon designat för H&M. Om någon skall till typ Sthlm/Göteborg den 3feb eller om det var den 2 så ring mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar