KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

lördag 29 januari 2011

MUMS!

Semlor är inte fel :-) Det blev en sån idag...men det är ju lördag.

Jobbat idag, helt ok. Inte så mkt folk men det fanns att göra.

Jag har shoppat...liiite....två par skor, en tröja. Har inte bestämmt mig om jag skall behålla skorna.

Sigge Karl Johan Klintbom Välkomme till världen. En till bebbe i Stefans släkt. Härligt.

Ikväll har vi fått hit kassaskåpet...3 starka karlar krävdes det. Nu är det på plats. Hela syskon klanen med bihang var här ikväll, åt tacos, sen blev det en timmes bowling. Nu är jag så trött. Imorrn blir det fastlandet med gubben. Hotell myys!

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar