KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 12 januari 2011

Jump!


Jumpsuit, köpte jag en igår. Den satt rätt bra tror jag, men jag kommer behöva lite smakråd av någon annan, så man inte gör bort sig totalt!

Jobbat idag, fasen vad det var trögt. Finns massa att göra men, idag var det svårt att komma igång. Hoppas på bättre tur imorrn.

Elsie hade feber inatt. Lite idag på EM med, hoppas hon inte blir sjuk. Så synd om henne...hon har fått lite godis idag.

På lördag är det Mary Kay träff här, hoppas även på lite vin och utgång kanske. Någon som är sugen?

Säger det igen....jag vill ha vår!


Grannyran är på Gotland, och man känner en del som vunnit pengar. FAN! Jag vill också, näe det lär aldrig hända......

Skall hålla tummarna för Shane med familj på Söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar