KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 13 januari 2011

PICTURES


Nu har jag äntligen fått tummen ur röven och sparat alla kort på USB, för snart kommer våran dator paja och det är många år som ligger på datorn. Senast jag framkallade kort var över 3år sen, minst.


Så nu ligger dom på usb, sen skall jag framkalla dom bästa, och få dom i ett album. Kassaskåp, tänkte vi köpa, lika bra. Där kan man förvara värdefulla saker. Undrar vart man köper det?


TORRBOLL!

Så känner jag mig, man smörjer men det händer inget....mirakel salvan, har jag ännu inte hittat.


Imorrn fredag, härligt. Ledig i 3dar igen....lär ju inte bli en fet lön denna månad..tur att jag är så ekonomisk ;-)

Åååå alla bara reser iväg, vill också. Men vill ju spara till Australien i höst. Men en billig vecka i solen nu kan jag nog ha råd till. Skall bara dyka upp ngt.


Har precis tagit en kopp te. NKs goda sov gott.... Elsie sover, varit pigg idag. Vet inte vad det var för ngt som spökade,,,,men nu verkar det mkt bättre. Hon är väldigt förkyld, men ingen fara. Inatt kommer Stefan hem.


På lördag hoppas jag på lite glada brudar, ev utgång och barnfritt....karlfritt med...hihi.


Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar