KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 31 januari 2011

våg


Jag hoppas verkligen vågen inte visade rätt idag,,,,seriöst har jag gått upp 6kilo sen New York???? Man säger att muskler väger mer än fett, men seriöst, detta kan inte stämma...jag tänker sluta träna då, för jag vill inte väga så mkt.

Nix, skärpning.....

Lilla stumpan har feber, typiskt att hon är sjuk när man inte är hemma...pratade med henne förut, hon ville inte sluta...mamma jag älskar dig,mamma jag saknar dig jätte mycket, ända bort till England sa hon...söt.

Imorrn blir det nog en tripp till Ikea, sen mitt jäkla spån så har jag tagit fel på dagarna....Elin kling släpper sin kollektion på torsdag....inte onsdag, så det sket sig....

Imorrn fyller världens snyggaste mamma år. HURRA!

1 kommentar:

  1. Tuffaste bruden, skall nog bli modell med sina poser. Muskler är seriöst, tyngre och snyggare vet du! Mummy

    SvaraRadera