KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

lördag 22 januari 2011

20110122


Har ännu svårt att skriva 2011, det tar ett tag in man lärt sig.


Precis ätit en äggmacka, dricker lite te, skall strax på gympa.

Elsie har gett pappa frukost på sängen idag. Hoppas det blir min tur snart ;-)


Igår var det jobb till 17, sen blev det Langos här hemma med Jill, Annika, Marlene, Elsie och jag...shit vad det är gott åt väääldigt mkt. Sen blev det jordnötsbågar och cheeseballs. MUMS!


Idag lördag har vi inget planerat...blir väl att fixa lite hemma. Kanske en promenad, solen tittar fram.


Köpte väskan igår. Gillar den väldigt mkt. Sen vill jag hitta ett par sjyssta vår skor. Vill nog ha kilklack.


Näe borsta tänderna sen iväg och svettas lite.

2 kommentarer:

  1. vad är jordnötsbågar?? Är de någe nytt, lät ju smaskigt iaf..
    Om du nu inte skrev fel, emnd e hoppas jag inte?? :P

    SvaraRadera
  2. Näe dom finns på ica, små påsar. Sjukt goda. Ser ut som ostbågar fast jordnötter..MUMS

    SvaraRadera