KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 9 januari 2011

VÅR


Jag vill ha vår nu!!!! Sitta i vid husväggen, och känna solen värma mina kinder, kanske få lite färg.
Det töar iallafall, det känns mkt bra. Är så trött på hala vägar. Hatar att åka bil när det är halt, livrädd att krocka.

Vi kom precis hem från Othem, hälsat på mamma, ätit söndagstek. Mkt gott. Sen såg vi film, Jane Austens bookclub, en må bra film. Stefan tränade hockey. Elsie pysslade med allt möjligt.

Imorrn är jag ledig och jag hoppas träffa på Sandra A och B. Skall även fortsätta att städa köket, som jag gjorde hela em idag, så skönt.

Nu skall jag göra lite sit ups.

1 kommentar: