KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 23 februari 2011

20110223


Trodde jag var piggare idag,,,så jag stack till jobbet. 3timmar, slet och flyttade hyllor, inte så smart. För nu är jag död igen...alvedon och nässpray taget! Huvudet är värsst. Dagis stängde 16, när vi kom hem tog vi ett varmt bad.

Nu ligger Elsie och lyssnar på Emil. Bokade hotell i Milano igår, Ritz 4stjärnor, spa och massa lyx. Hoppas det blir bra. Sen vet jag inte vad man skall hitta på mer, fanns varken fotboll eller någon bra opera att se. Så vi lär nog inte göra så mkt :-) Men det skall bli skönt med en liten tripp. 10år firar vi där. 10ÅR!!! GALET!!!!!

Imorrn jobb, iallfall ett par timmar...måste verkligen, har massa att göra.

Nu mästerkockarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar