KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 17 februari 2011

KALLT!

Kallt och jävligt, förkyld och mensvärk...jag är inte så uppåt idag :-)

Torsdag och skall strax till jobbet....det måste vara 10minus ute...Stefan startar bilen till mig nu. Så om en kvart går jag ut.

Idag är det MQ till kvällen, blir lite pizza och mys efter jobbet. Ja vi skall ju prata jobb. Köra lite kärnvärdeskitt spel.

Imorrn fredag, jobbar. Även lördag. Har bytt helg, för nästa helg kommer Emma. Underbart. Behöver ha lite bzzzzz bzzzzz nu känner jag...

Iår blir Elsie 5år!! Vart tar åren vägen? Hon har blivit så stor...vart är min lilla bebis? Längtar till Marlene och Tomas lilla kommer till världen..mys.

Näe nu skall jag ta min sladdriga kropp och åka till jobbet....jag har inte tränat på flera veckor, men på söndag hoppas jag.

Trevlig dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar