KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 11 februari 2011

HEMMA


Äntligen hemma.

Vilken jävla dag/natt jag haft. Skulle varit hemma igår kväll, men hamnade på planet som inte fick landa på varken Bromma eller Arlanda, näe Västerås blev det. Väl där 2timmar buss till Bromma, för att där inte bli bemött av någon personal från Malmö Aviation, flyplatsen stängt och inga bussar eller taxi finns Klockan närmar sig midnatt.

Fy fan, hur kan dom lova att ta hand om oss passagerare som skall vidare till Visby att fixa hotell.

Näe Radisson blev det till sist, 1800 spänn. Är väldigt glad att jag hade med mig en man Crister som också skulle till gotland. Vi höll ihop.

Men nu är jag hemma, så skönt.

Dagarna i Göteborg har varit jätte bra. Massa god mat, så nu kan jag snart inte ha mina kläder. Är så dum. Hoppas kunna träna snart iallafall.

Stefan och Elsie har åkt till Cornelia, jag orkade verkligen inte.

Imorrn blir det Spillings. MYS!

Fasen, bilen som vi skulle köpa är såld....piss!

Shopping, dåligt med det, har inte velat handla ngt då jag känner att allt sitter som skit. 4kg bort tack!

Nu blir det soffan, får se hur länge jag är vaken, 4timmars sömn på hotell, är lite för lite för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar