KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 3 februari 2011

WAB

Stumpan är ännu sjuk, varit det sen i söndags....jobbigt. Lilla plutten.

Har precis sett film, I rymden finns inga känslor. Helt oki. Mamma, Annika, Sebbe, Marlene, Tomas och Stefan. Trevligt. Gillar att ha huset fullt med nära och kära.

Imorrn fredag, blir hemma med Elsie, blir väl en massa film och soffläge.

Själv är jag trött och svullen, inte alls kul. Har gått upp alldeles för mkt i vikt, och jag fattar inte varför, eller så är jag bara blind som inte ser hur mkt jag stoppar i mig i onödan. Kanske dags att skriva upp vad man äter om dagarna!

På tisdag blir det Göteborg. BC aspiranterna igen. Vi skall bo på spa herrgård :-)

Nu bingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar