KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 7 februari 2011

21:30


Skall upp 0515 imorrn...jippie!

Göteborg i 3dagar 2nätter. Skall bli skönt med hotell...igen, denna gången en egen säng.

Massa god mat och jag kommer säkert gå upp ännu mer i vikt. Men nästa vecka, då blir det skärpning, friskis och snart börjar man ju kunna ta lite promenader.

Elsie sover så gott. Ikväll åt vi blodpudding. Stefan på väg hem, imorrn kommer Elsie åka med honom på fastlandet.

Har jobbat hel dag idag, fixat lite. Jisses, vi har fått mkt fint. Önskar jag hade typ några hundra tusen för jag behöver nya kläder...just nu vantrivs jag i allt jag sätter på mig.

Jag vill ha en makeover!!!!

Go natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar