KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

lördag 19 februari 2011

ALVEDON

Blä mår inge vidare, ont i halsen. Skallen och känner mig hängig. Men jag måste jobba, så jag hoppas 2 alvedon hjälper till så man orkar.

Fredagen var en helt ok dag på jobbet....vissa saker hade varit bättre om det gått vår väg. Men ger inte upp.

Kvällen vart det pommes, bea och lövbiff. Gott.

Idag skall någon se på Lexusen, HOPPAS!!! Jag vill ha en Mercedes R 320. Massa plats så vi kan bila till Nice :-)

"mamma, jag älskar dig hela vägen till England" Elsie 5år. Mitt allt. Tänk, va rädd och ledsen man var, när man inte lyckades bli gravid för ca 6års sen, vi trodde att vi aldrig skulle kunna få barn. Men vi lyckades.

Näe, frulle sen jobb....åååå ge mig styrka!

1 kommentar: