KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

lördag 5 februari 2011

CUT!



Jag vill klippa mig, vill ha ny frisyr. Kort! Är så less på mitt hår, sett lika dan ut i typ 100år. Så alltså, jag måste till Nypan. För Jelena är den enda som får göra ngt radikalt på mig. Så då är frågan, när skall man åka dit?

Idag har varit en kass dag, inte gjort något vettigt, sett en film, suttit vid datorn. Inget mer! Ångest får jag!

Märta är här och leker med Elsie, dom ritar, klär ut sig och lyssnar på MJ! Elsie är pigg nu, bara snorig. Stefan jobbar. Kul!

Jaha, börja tänka på kvällens middag. Ååå hade varit kul om man kunde bjuda hem gamla vänner...I Nyköping, då var det ofta man åt middag tillsammans...det var tider de.

Bläääää näe jag går och ser på tv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar