KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 15 februari 2011

France?


Stefan glömde bort mig på alla hjärtans dag :-( Hur lyckas han? Men imorse stod det lite gosaker på bordet.

Jobbat idag, var segt i början men tillslut kom jag igång.

Provence?

Funderar på att bila dit med släktingarna, hela Larsson/Levins skall dit i September, och det fanns ett hus till som låg nära deras..... kan ju bli hur bra som helst. Behöver inte bli så dyrt heller.

Vi får se, sen tar vi Australien typ feb 2012.

Shoppat lite idag, bara rea, på Åhlens, en ljusrosa lång silkig skjorta, från Wera, sen en militärgrön pennkjol, tuffare med fickor och skärp. 99kr resp 59kr, bra fynd.

Nu skall jag se Cougar Town. Imorrn.......hoppas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar