KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 1 augusti 2011

v 20







Jisses var jag är dålig på att skriva. Veckan som gått har det hänt en del. Det största av allt var ju att syster Sonia kom på besök. 2år sedan vi sågs sist.



Sen har det varit ultra ljud, allt såg bra ut och vi väntar en pojke. Lilla Åke som jag kallar han för. Men jag har tyvärr inte Stefan på min sida...eller nästa ingen tycker det är fint :-(

Vi har varit på Kneippbyn, ute vid mamma, ätit gott på Surfers. Varit på stan.


I fredags åkte jag till Eke och såg Etype. Bra drag. Men väldigt dåligt ljud. Strömmen gick 5 ggr. Allt bara slocknade. Lite B!



I Lördags var vi till Christine och Henke, dom hade lite partaj. Igår fortsatte jag att måla köks möblerna som blir helt förstörda för att jag köpte färg på Rusta. Skit trist!


Imorrn är det dags för jobb.....det känns tungt men jag hoppas verkligen det går över.


Nu skall jag tvätta och måla den sista stolen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar