KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 13 september 2011

1 år sen!




Då var vi igång och packa inför resan till NY, den bästa resan jag gjort. Älskar NY, vill dit igen, vara smal och känna mig rik :-)

Ett år senare sitter jag här med en bebis i magen, total lycka, dock inte smal dock inte speciellt rik. En jävla ångest inför ev flytt och bygga nytt hus. Ett stort steg som jag fortfarande inte vet om det är rätt. Hur orkar jag grubbla så förbannat.Borde ha bestämmt mig innan vi la handpenning.

Idag vill jag inte flytta, men allt handlar egentligen bara om pengar. Pengar är ju inte allt, bor vi här, har vi mer pengar över, flyttar vi blir det mindre. Men jag vill ju ha allt, nytt hus och pengar :-)

Jag är så velig att jag knappt vet varken ut eller in. Men, nu har vi ju tagit beslutat att sälja, sen får vi ju se om vi lyckas sälja det eller ej, gör vi det inte, bor vi ju kvar, och det kommer bli hur bra som helst. Ödet får bestämma.

Idag är jag hemma, mår inte så bra. Hoppas på att bli piggare till helgen. Ev AW med jobbet.

Solen skiner, men det blåser som fan. "Åke" har lite hicka tror jag.

Vad sägs som Elliot då? Det är väl ett fint namn?

2 kommentarer:

  1. Jag tycker det lät jätte fint!! Elliot och Elsie! Sebbe säger att den kan heta Leffe :P Natt natt

    / Sis And Sebbichhh

    SvaraRadera
  2. Som cillas lilla bebis.......

    SvaraRadera