KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 25 september 2011

PROSIT!

Jag är förkyld :-( Mer ont i halsen idag, tröttare, ja allmänt seg. Känner mig nästan bakis.
Gårdagen bjöd på klintemarknad, väl hemma var det dags att fixa mat inför kvällen, då Stefan bjudit hem bekanta.

Fullt hus och god mat. En trevlig kväll.

Idag hade jag velat ta en lång promenad i solen, men det är ju bara att glömma. Får se, kanske skall testa att cykla.

Imorrn blir det att fixa naglarna vid A2, hoppas verkligen jag blir nöjd där. Var länge sen jag gjorde naglar, för det blir sällan bra på mig. Bara lossnar.

Resa då? Jo vi måste ta en liten tripp, ja och Stefan, men vart? Enkelt och smidigt, inte för långt bort. Riga? Prag? Vet inte, men ngt bra blir det nog tillslut.

Nu skall jag nog sova lite till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar