KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 20 september 2011

På´t igen!

Nu är jag verkligen sugen på att bygga Mästergården. Det är ju mer våran stil av hus. Söderviken går bort, det är för "modernt" Vill ha en öppen härlig känsla, mkt ljus och öppna ytor. Det har Mästergården, sen kommer vi köra inredning i lantlig stil. Det är helt rätt, så nu hoppas vi priset kommer hamna rätt, kan tom bli lite billigare, vilket vi hoppas på.

Idag har jag varit vid doktorn. Blev sjukskriven på 50%, vilket gör att jag kommer nog sluta 15 istället. Det känns i kroppen nu, och jag vill inte göra ett dåligt jobb.

Imorrn blir det jobb till 15, sen vattengympan, hoppas verkligen den är roligare imorrn, sist höll jag på att somna. Fick mkt sammandragningar av att hoppa i vattnet, men hoppas det blir bättre denna gång.

Har idag köpt en blå POP overall. Gud vad jag längtar.

Tänkte på det, tänk om det är alla hormoner som satt igång denna byggprocess. Därför tänker vi inte sälja förens vi fått barn, så vi vet :-)

Nu skall svidlisan Elsie in i duschen. Jag tar kanske ett bad när hon somnat. Stefan är på fastlandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar