KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 9 september 2011

Jag bara är!


Vet inte mkt känner jag just nu. Rätt tom i huvudet, trött i kroppen och lite förvvirad. Mkt frågor som snurrar som jag vill ha svar på.

Gtb var toppen, har inte skrattat så mkt på länge. Bodde på Mornington hotel, helt ok, Mysig miljö. Ätit massa gott och umgåtts med massa härliga MQ kollegor. Dom vill inte att jag skall sluta, tycker det är så tråkigt att det kanske var sista gången vi ses, på ett bra tag. Kul att få höra.

I Gtb köpte jag även ett par skor från Clarks, och idag kom även det fina spjälskyddet från Lexington.

Elsie ser på film, hon är lite krasslig. Hoppas det inte blir värre. Nästa vecka blir det nog Sthlm, sen ev Norrköping för att spana in ett Söderviken.

Nu skall jag mysa med Elsie.

Trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar