KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 4 september 2011

Sssssswich

Denna helga försvann lika fort som den kom.

Hela helgen har gått åt till att fixa hemma....hela famliljen samlad. Utan er hade det aldrig blivit så bra. Nu är det så fint här, så jag vill inte sälja. Ny ytterdörr gjorde susen. Hela huset fick sig ett lyft.

Nu är jag så trött. Hela kroppen skriker, VILA. Fogarna värker som f-n. Kommer nog inte ur sängen imorrn. Imorgon skall det städas lite till, det sista skall piffas och det skall inhandlas lite härliga blommor och frukter.

Homestyling, gud vilket roligt jobb. Det skulle vara ngt de.

Onsdag, Torsdag blir det Gtb. Kick off och hotell. Jag skall NJUTA!

Nu blir det att krypa ner i min Nybäddade "lexington" säng.

Natt natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar