KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 6 september 2011

Götet

Imorrn em flyger jag till Göteborg, för kick off med MQ. Skönt att få komma iväg lite. En natt på hotell, god mat och träffa många trevliga kollegor.

Jag är ännu väldigt trött efter helgen. Men nu är det bara att vänta och se vad som händer härnest.

Skönt att slippa tänka på ett tag.

Idag hämtade Stefan Elsie på dagis och han frågade henne om det hade varit bra idag? Hon svarade, ja, jag har inte slagit någon idag :-)!! Den du! Hon är bra roligt. Precis som hon gör det varje dag.

Lilla "Åke" rör sig för fullt, han är absolut mest aktiv på kvällarna. Har försökt tänka på ett annat namn...då Åke fortfarande inte går hem, vid någon :-( Tom då? Det är ju gulligt.

Ja det visar sig när han vill titta ut. Vecka 25 nu. Härligt att tiden går fort.
Har precis köpt ett babynest och ett jätte fint Lexington spjälsängsskydd.

Jaaaa jag är helt Lexington galen!

Nu skall jag packa det sista, go natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar