KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 21 september 2011

SLÖ!

Oj är helt slut, trött och magen spänner, känns som jag håller på att sprängas. Mår inte alls bra just nu. Gahhaaaa. Jobbat idag, fixat lite inför RK som kommer imorrn, skall bli kul att se vad dom hittar på, vänder väl upp och ner på allt :-)

Vattengympan idag, var lika tråkig som sist. Tråkiga gravida mammor som inte ler en enda gång. Musiken som är över 10år gammal, näe fy fan. Kommer sluta gå på skiten.

Googlar på Mästergården och jag verkligen gillar den skarpt. Massa härlig inspiration. Nu får vi se om priset landar rätt, får väl veta om en vecka eller två. HOPPAS, då skall den kastas in, och sökas bygglov på.

Imorrn skall jag även gå på husvisning, ett kornetten. Påminner mkt och mästergården i planlösningen, så jag hoppas WOW känslan kommer då.

Nu skall jag typ sova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar