KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 22 september 2011

SÅLD!





Jag blev såld på kornetten jag tittade på idag, dock var deras stil som att kliva in i en inredningstidning. Sjukt snyggt, men tycker det blir stelt. Men själva huset är ju likt Mästergården, så känslan fick jag. WOW, den jag vill känna, att Mästergården är ett sådant hus jag vill bygga.

Synd bara att Stefan inte kunde vara med, men syster och Lilly fick följa med. Elsie satt i bilen och såg film.

Planlösningen är jag ännu lite velig med, skall köket vara enligt standard ritning, eller skall man flytta ner det? Alltså skall det vara som kornetten, eller mästegården?

1 kommentar: