KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 25 april 2012

Blääää inte fint!!!

photomap

Skit dag. Jag är fet ful och tråkig, vill bli smal nu!!!!! Jag kämpar och kämpar, tycker själv att jag är duktigt. Tränar osv. Men vågen står stilla. Så jag kommer växla upp tempot efter helgen i Sthlm. Mindre portioner, mer träning. Jag skall bli smal!!!! Jag skall komma i mina Acne. Kommer bli lyckligare då:-) Heja mig!! Denna bild bjuder jag på;-)

2 kommentarer:

  1. Du e ju inte alls fet! Den lilla magen e ju inte att kalla fet.

    Hur som helst, vi som gillar ben och kotor, kan banta ner oss så vi e lite skinny sen åker v tll N.Y och shoppar?!

    Var köper du sukrin?

    Kram Lollo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi ja NY NY vill dit!!!!!! sukrin köper jag på lchfbutiken.se kanske finns på life i gallerian, eller hälsokosten vid atterdags.
      Ha det bra kram

      Radera