KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 2 april 2012

Lindex

Måste säga att jag gilla Gwyneth Paltrow i nya Lindex reklamen, massa fina kläder. Å vad jag längtar tills jag kan shoppa  loss.....men det dröjer ännu...fast lite toppar och sjyssta klänningar vågar jag köpa, det är värre med byxor.

Oscarsgalan var ju för ett tag sedan, älskar att spana in när dom anländer, iår var även Gwyneth snyggaste i sin vita outfit.

Har precis målat klart anslagstavlan  köket, bild kommer. Som alltid när jag ger mig på målning blir det kladd och rinningar...man skall inte köpa billiga penslar!!!!!

Jag målade på som f-n då Tom ligger och sover och jag vill hinna med så mkt som möjligt, då han alltid sover typ en kvart! Japp nu vaknade han.....suck!

Hoppas på min 60min promenad idag....men då vädret suger så är det ok att inte gå, då jag har tränat varje dag hela förra veckan...duktiga jag :-)

Snart är det påsk :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar