KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 4 april 2012

Vill ha ny frisyr

Så här kan jag tänka mig mitt hår.



Hade en super trevlig kväll igår med Sandra A. Bra mat på tapas restaurangen La Masia. Men!!!??? Båfe jag och Sandra fick ont i magen på kvällen....hmmmm, vinet eller maten?

Idag är man lite seg, länge sen man drack så mkt vin. Men gott är det.
Idag händer inte mkt, skall kankse åka och handla lite påskmat. Tom är lite jobbig idag, så jag får se om man orkar.

Imorrn är det påskmarschen som gäller, om vädret är fint.
Jag närmar under 70kg, känns såååå underbart.

Hoppas på friskis idag, är dock lite rädd att jag är på väg att bli förkyld då jag har lite ont i halsen....men bara lite.

1 kommentar:

  1. Ja, det är en snygg frisyr. Du har ju något liknande på din profilbild, snyggt med lugg.

    SvaraRadera