KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 8 april 2012

Home

Oj jag är helt slut.... Helgen på fårö har varit jätte bra, dock är man helt slut, det är ju full fart hela tiden och jag har inte sovit så bra, rädd att Elsie skulle ramla ur våningssängen.

Igår var det ju snöstorm och vi var inne typ hela dagen, tog en liten snabb promenad med Lousie bara för att få lite luft.
Men idag var det sol så då vart det en långpromenad. Fårö är underbart.

Elsie har lite feber så hon gick och la sig tidigt ikväll.
Har även dragit fram grillen ikväll, mums.

Nu är det snart BB, åker inte Marcel ut ikäll, då vetifan vad svenska folket tänker!!!!

Min favorit i BB just nu är Lars. Annika är rätt skön med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar