KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 18 april 2012

Middag

photo
BROCCOLIMOS MED PARMESAN
Broccoli är ju något man äter väldigt mkt av, här är en av mina favoriter. Enkelt och supergott, till det vart det torsk. Stekt i massa smör.
Broccoli, grädde, smör, salt och peppar och parmesan. Mixa, sen klart!
Idag har jag haft besök av en gammal skolkamrat från dansgymnasiet, mkt trevligt. Promenad, kaffe och en massa prat.
Tom sov över 3timmar i vagnen.
Smakportionerna går bra, idag ville han bara ha mer gröt.
Vägde mig i morse, gått ner några fjuttiga gram...faaaaaaaaaan i helv.... var det tar tid, kommer inte gå ner alla kilona till midsommar. Karen Millen klänningen lär få hänga i garderoben.
Ikväll blir det nog ett bad när kidsen sover, lite spatime för mig själv när hanen är på fastlandet.
GRATTIS BÄSTA MQ VISBY, LEVIS VINNARE IGEN!!! Och utan mig, det var bra gjort ;-) hihi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar