KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 12 april 2012

Imorrn skall jag klippa mig....nervöst. Jag är så nojjig när det gäller mitt hår.

Bästa frisören Jelena bor ju i Nypan och det går ju inte att alltid ta en tripp dit. Men snart hoppas jag det blir ett besök till bästa Nyköping.

Ett besök till mamsen i Othem idag, Elsie sjuk igen...eller hon har väl bara inte hunnit blivit frisk. Lite feber idag igen. Tom, ja han växer och är världens sötaste pojke.

Nu skall jag ta ett bad.

p.s idag visade vågen 69,8...underbart.....kämpa kämpa.

Snart, ibörjan på Maj blir det ut i joggingspåret..har köpt nya Nike joggingskor.

Dags för plankan.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar