KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 25 april 2012

Det är så ibland......

...att man har dagar man inte mår bra, inte nöjd med så mkt, när det gäller en själv så klart. Man får ha dessa dagar, det är helt ok.

Imorgon hoppas jag på en bättre dag, besök av Mickis, sol, träning och se mina glada söta barn :-) När Tom ler och skrattar glömmer man allt.

På fredag är det dags för Stockholm, hotell, shopping och massa mys med systrarna snygg och finaste mamman <3<3<3

Skorna jag beställde från Nelly, åkte tillbaka lika fort....fy vilket skit! Var typ trasiga när dom kom. Näe lågbudget skor är inget att ha, lägger gärna några hundra xtra på kvalitet.

Drömmer fortfarande om Louboutin......en dag, då äger jag ett par. LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar