KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 5 juli 2009

31


Ja då var denna dagen snart slut. Tack alla som hört av sig och grattat mig. Nu skall jag sova, seg efter gårdagens partaj.

Elsie har åkt till farmor, blir väl kvar där till tisdag. Kusligt tomt när hon inte är hemma...man saknar henne.

Imorrn är det jobb, sen bio på kvällen. Kanske ett glas vin efter jobbet, tänkte nog cykla in imorrn. Hela helgen har man ju frossat, inga 1300kcal om dagen inte!

Sitter och funderar lite på "gamla" vänner...hur vissa klarar av att vara så ytliga? Lite smått elaka faktiskt... Ja, det är tur att dom vänner man har ställer upp till 110% Tänker på en, och faktiskt tar sig tid att höra av sig, träffas. osv.

Vissa har man känt i hela sitt liv, men som idag nästan är som luft?!?! Tråkigt, man får hoppas att dom har något samvete, jag orkar nog inte bry mig längre, tack för RIKTIGA!!!! vänner!

Livet är för kort, ta vara på det!

3 kommentarer:

  1. Dina hästar har aldrig varit inne spiltan eller????

    SvaraRadera
  2. Jag menar , din hiss går aldrig hela vägen upp?

    SvaraRadera
  3. Eller, hjulet snurrar, men hamstern är död!!!

    SvaraRadera