KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 21 juli 2009

Dags igen!


Nu har jag handlat upp för 7-10 dagars diet, det blev Nutrilett. Billigast och det stod med på evitamin,(gi viktkoll). Hur skall det gå denna gång?
Idag var jag tibax på jobbet, massa att göra inför sommarrean imorrn. Kommer bli lite shopping.
Igår kom skorna från Have2have!!!! Fy f-n vilka skor, lite väl porriga för mig,,,,skit coola, riktigt höga klackar, men tror dock jag skickar tibax dom....
Ikväll skall jag försöka ta mig ett bad. Om jag orkar, om Elsie vill somna!!!
Snart fyller hon 3år, inte klokt var tiden går. Stumpan skall ha sitt första kalas!
Nu skall jag se om syster svarat på mitt mail om trippen till Finland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar